Irisgarritasuna CETSE
Erabilerraztasun-adierazpena
Irisgarritasun-politika
CETSE k webgune hau, Segurtasunerako Zentro Teknologikoaren Ataria, erabilerraza egiteko konpromezua hartzen du, irailaren 7ko 1112/2018 Errege Dekretuan, Sektore publikoko webguneen eta gailu mugikorretarako aplikazioen erabilerraztasunari buruzkoan, ezarritakoari jarraituz.
Erabilerraztasun-adierazpen hau CETSEren Ataria webguneari aplikatzen zaio. CETSE.
Betetzearen egoera
Web gune honek irailaren 7ko 1112/2018 Errege Dekretuarekin bat egiten du partzialki, ondoren adierazten diren alderdiekin bat ez datorrelako.
Erabilerraza ez den edukia
Ondoren biltzen den edukia ez da erabilerraza, honako arrazoi honengatik:
Ez dator bat 1112/2018 Errege Dekretuarekin
- Multimedia-edukia: testu-transkripziorik, azpititulurik edo audiodeskripziorik ez duten bideoak daude.
Gehiegizko karga
Ez du aplikatzen.
Edukia ez dago legeria aplikagarriaren eremuan
Ez du aplikatzen.
Erabilerraztasun-deklarazio hau prestatzea
Deklarazio hau 2020ko azaroaren 20an prestatu zen.
Deklarazioa prestatzeko, erakundeak berak autoebaluazioa egin du.
Deklarazioaren azken berrikuspena: 2020ko azaroak 20.
Oharrak eta harremanetarako datuak
Erabilerraztasunaren inguruan kontsultak edo komunikazioak egin ditzakezu (1112/2018 Errege Dekretuaren 10.2.a artikulua). Adibidez, honakoak jakinarazteko:
- Webgune honetan egon daitezkeen ez-betetzeak.
- Edukira sartzeko zailtasunak.
- Webgunearen erabilerraztasuna hobetzeko iradokizunak edo kontsultak.
DHauek dira harremanetan jartzeko bideak:
- Posta elektronikoa erabiliz: secretaria.sgsicsinterior.es
- Aurrez aurre: Centro Tecnológico de Seguridad(CETSE)
C/ Cabo López Martínez, s/n
28048 Madrid
Aplikatzeko prozedura
Irailaren 7ko 1112/2018 Errege Dekretuaren, Sektore publikoko webguneen eta gailu mugikorretarako aplikazioen erabilerraztasunari buruzkoaren, 13. artikuluan ezarritakoari jarraituz, honako kasu hauetan eska daiteke erreklamazio-prozedura:
13.1 art. Informazio erabilerrazaren eskaera bat edo kexa bat egin ondoren, eskaera edo kexa hori ezetsi egin bada, interesduna hartutako erabakiarekin ados ez badago edo erantzunak ez baditu betetzen 12.5 artikuluan jasotako baldintzak, interesdunak erreklamazio-prozedura hasi ahal izango du kexa ezesteko arrazoiak jakiteko eta horiei aurka egiteko, hartutako erabakiarekin ados ez badago dagozkion neurriak har daitezela eskatzeko edo erantzunak eskatutako baldintzak ez dituela betetzen uste izateko arrazoiak azaltzeko.
Era berean, erreklamazio-prozedura hasi ahal izango da hogei egun balioduneko epea igaro bada aurkeztutako kexari erantzun gabe.
Erreklamazioa hasteko webgunearen erabilerraztasunari buruzko erreklamazioak egiteko txantiloia jaitsi eta bete behar da. Zerbitzuen Kalitaterako eta Berrikuntzarako Zuzendariordetza Nagusira bidal daiteke, honako bide hauetako bat erabiliz:
- Bide elektronikotik: Barne Ministerioaren egoitza elektronikoko prozedura bidez (ziurtagiri digitala behar da, eta applet Java edo autosinadura aplikazioaren bidez sinadura elektronikoa egin ahal izan behar da).
- Aurrez aurre: formularioa paperean beteta aurkez daiteke erregistroen arloko laguntzarako bulego-sarean.
Erreklamazioak Gai Ekonomikoetako eta Eraldaketa Digitaleko Ministerioaren Gai Ekonomikoetako eta Eraldaketa Digitaleko idazkariordetzak jasoko eta aztertuko ditu.
Aukerako edukia
- Webgune honek Web 2.1 edukien erabilerraztasunerako jarraibideen (WCAG 2.1).
- Horrez gainera, Erabilerraztasuna behatokiaren Web bilatzailea (OAW), erremintaren bidez baliozkotzen da, eta azken berrikuspena 2020ko azaroaren 20ean egin da.
- Webgune hau Responsive bisualizaziorako diseinatuta dago, "Responsive Web Design" teknika erabiliz, eta ongi moldatzen da, beraz, hainbat dispositibotara eta pantaila-bereizmenetara.
- HTML5 erabili da markatzeko lengoaia gisa, eta CSS 3 estiloko orriak diseinuaren aurkezpenerako.
- Estekek xehetasunak ematen dituzte hiperestekaren funtzioari edo helburuari buruz.